Hejdå LA, Hej Stockholm

Kategori: Allmänt

Tillbaka till verkligheten laddad med en massa positiv energi !
Har inte kunnat blogga alls under veckan då jag inte haft tillgång till dator för att lägga upp bilder eller riktigt tid... 
Har i vilket fall haft en underbar vecka fylld av nya upplevelser då detta var min första resa jag gör helt själv utan kompisar eller familj. 
Tänkte lägga upp en topp 3 av upplevelser iallafall lite snabbt 

Nr 1. Runyon Canyon 

 
Kan inte beskriva känslan jag fick av att stiga uppför! Bara såhär Befriande ! 
 
Nr 2. Venice Beach & Santa Monica

 
Promenaden från venice till santa monica är helt underbar, med stranden i bakgrunden, musikanter, gatukonstnärer, alla möjliga små stånd, frigjorda människor... vad mer man kan kräva. Underbar plats helt enkelt.
 
Nr 3. LA Vibes

Känslan av LA. Att hitta områden från filmer eller serier man sett sedan man var liten. Stan i sig är inte speciellt vacker och inte modern me den gör sig vacker. För mig är LA mer konst än något annat.
 
Kommentera inlägget här: