Godnatt för mig

Kategori: Allmänt

Jag känner att jag har hamnat i ett bra flow i mitt liv just nu... Kan berätta att jag gått med i ett projekt i skolan som jag är jätte intresserad och taggad på och det handlar om precis de saker jag älskar, hälsa, träning och mat ! Kommer gå ut med mer info senare när allting börjat ta plats och det börjar närma sig mer, men åh vad jag längtar och ser framemot att jobba med det här. Tror jag har hittat min grej!
 
Veckan har börjat bra och min tisdag kunde inte slutat bättre. 
Fick för mig att göra rawballs att ta med till klubben idag för att ställa fram och bjuda på och dem gick åt som smör i solsken ... Riktigt roligt att se att folk gillar det jag gör. Blev ombedd att göra flera samt ge ut recept ! Vilket blir lite komplicerat då jag än en gång improviserat fram bollarna. Ingredienserna kan jag, måtten är lite sisådär! Allt görs på känsla, då blir det bäst!
 
 
Efter dagens thaiträning åkte jag hem och fixade lite fika för mig och mina fina granne/bestie/vapenbroder/resevän, det blev en fin frukttallrik och te och massa throwbacks till förra året 
 
Nu ligger man i sängen redo att sätta på ett avsnitt av The Originals och Jane the virgin och säga hejdå för idag ! 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: