Måndag ... en bra måndag !

Kategori: Mat, Träning

Efter en toppen start på veckan avslutar jag min måndag med lite tv-tittande på igenting och en härlig postworkout måltid...

 
Thai passet gick så bra det kunde gå ikväll, allting kändes rätt och jag hann till och med stretcha efter och gissa vad, jag är riktigt nära på att kunna gå ner i split (eller spagat något av dem iallafall vet ej vilken som är vilken) ...

Kom hem, duschade och fixade mig ett gott käk.
En multivitamin smoothie på jordgubbar, blåbär, björnbär, mango, kiwi, äpple, apelsin och kokosolja, blev smaskens !
Två knäckemackor, en med kalkonleverpastej och babyspenat och andra med ost och kalkonpålägg och så självklart en (stor) kopp grönt te!
 
Har iallafall fått njuta av en underbar måndag som bjudit på  många saker, även några att se framemot.
 
Nu säger jag Godnatt, Buenas noches, Boa noite, Good night, Namaste !
Kommentera inlägget här: